Kahvaltı Metabolizmayı Canlandırıyor

Akşam yemeğinin ardından gece boyunca 8 ila 12 saat kadar aç kalan metabolizmayı canlandırmak için sabah kahvaltısı yapılması önem kazanıyor.

Sağlıklı bir kahvaltı gün içinde fazladan kalori tüketmenin önüne geçerken beyin için gerekli olan glikozun sağlanması için de gerekiyor. Ancak kahvaltıda tüketilen peynirin ve sütün yarım yağlı, ekmeğin ise lif oranı yüksek olanlarını tercih etmek gerekiyor.

Kahvaltı menüsünü zenginleştirmek için vitamin ve mineral oranı yüksek olan söğüş domates, salatalık, biber gibi sebzeleri bolca tüketmekte fayda bulunuyor.

Bunun yanı sıra kahvaltı sofrasında kızartmalardan ve salam, sosis, sucuk gibi katkı maddesi içeren işlenmiş gıdalardan da uzak durmak gerekiyor.

Eklenme Tarihi: 16.01.2020
Toplam Sayfa Gösterimi: 251

Hastanemiz, başta SGK olmak üzere çok sayıda ulusal ve uluslararası kurum, kuruluş, vakıf, banka, şirket ve odayla anlaşmalıdır. Ayrıntılı liste.

Web sitemizi ziyaret ettiğinizde sitemizde yer alan kullanım koşullarını incelemelisiniz.

Tıbbi Hata

@2020 Tüm hakları saklıdır.
Medline Adana Hastanesi