Sağlıklı Ramazan Önerileri

Sahura mutlaka kalkın

Sahurda su içme isteğini artıracak tuzlu, ekşili ve acılı yemeklerden kaçının

Sahurda kahvaltılık gıdaları ve protein deposu süt ürünlerini tercih edin

Sebze-meyve gibi gün boyu tok kalmanızı sağlayacak bol posalı ve besleyici değeri yüksek gıdalar tüketin

İftarı hafif yiyeceklerle ve küçük porsiyonlarla açın

İftardan sonra tatlı olarak besleyici değeri yüksek hoşaf veya komposto tercih edin

Yemekten hemen sonra çay-kahve içmeyin

Sahurda ve iftarda yemeklerinizi yavaş ve iyice çiğneyin

İftar ile sahur arasında bol miktarda su tüketin

İki öğün arasında hafif yiyeceklerle ara öğün yapın...

Eklenme Tarihi: 16.05.2018
Toplam Sayfa Gösterimi: 393

Hastanemiz, başta SGK olmak üzere çok sayıda ulusal ve uluslararası kurum, kuruluş, vakıf, banka, şirket ve odayla anlaşmalıdır. Ayrıntılı liste.

Web sitemizi ziyaret ettiğinizde sitemizde yer alan kullanım koşullarını incelemelisiniz.

Tıbbi Hata

@2018 Tüm hakları saklıdır.
Medline Adana Hastanesi