Hasta Rehberi

Değerli Hasta ve Yakınları,
Türkiye`nin ileri tıp teknolojisine ve üstün nitelikli, deneyimli kadrosuna sahip, tıp bilimine katkıda bulunan, uygulamada model olarak algılanan ve her zaman daha kaliteli ve daha güvenilir sağlık hizmeti sunmayı ilke edinmiş Medline Hastanelerinin bir parçası olan Özel Medline Adana Hastanesi olarak buradaki amacımız; odanızı tanımanızı, yerleşmenizi ve en kısa sürede rahat etmenizi sağlamaktır. Hasta Rehberi`ni kullanarak hastanemizde kendinizi evinizde gibi hissedeceğinizi umuyoruz.

  • Hasta İlişkileri HizmetiAç / Kapat

    Hastanemizden hizmet alan tüm hasta ve yakınlarının hastanemiz ile ilgili görüş ve düşüncelerini edinmek, bildirilen tüm görüşleri hizmet kalitemizi artırmak amacıyla ilgili birim yöneticilerinin desteğini alarak değerlendirmek, değerlendirme sonrası yapılan planlamalar ve sonuç hakkında, bölüme bildirimi yapan hastamıza geri dönüş yapmak Hasta İlişkileri Bölümümüzün sizler için olduğu kadar sizlerin katkılarıyla hastanemiz gelişimimiz için de sunduğu hizmetler arasındadır.

    Teşekkürleriniz ve olumlu görüşleriniz ismini ya da bölümünü belirttiğiniz herkesle paylaşıldığı gibi teşekkür ettiğiniz personelimizin amirleri ile de paylaşılır.

    Şikayetleriniz ve olumsuz görüşleriniz ile sadece Hasta İlişkileri bölümümüz değil ilgili tüm üst düzey yöneticilerimiz çözüm amaçlı ilgilenir.

    Hasta İlişkileri Bölümüne görüş, öneri, şikayet veya düşüncelerinizi aşağıdaki kanallardan iletebilirsiniz;

    • info@medlineadana.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.
    • İletişim -> İletişim Formu sayfasını kullanarak elektronik ortamdan yazabilirsiniz.
    • Katlarda ve bekleme salonlarında bulunan anketleri doldurabilirsiniz.
    • Hastane yetkililerinden yüz yüze görüşme talep edebilirsiniz.
    • 0322 455 25 50 numaralı telefondan hasta hakları uzmanlarımıza bağlanıp, görüşebilirsiniz.
    • Aşağıda yazılı adresimize posta yoluyla mektup gönderebilirsiniz.
    Belediye Evleri Mah. Turgut Özal Bulvarı No: 234 Çukurova ADANA (TÜRKİYE)
  • Odalara Çiçek KabulüAç / Kapat

    Enfeksiyon riski sebebiyle, yatan hasta odalarımıza canlı çiçek kabul edilememektedir. Gelen çiçekleriniz çiçek kartı ile danışma / resepsiyon tarafından teslim alınır, sizlere telefon ile ön bilgi verilir.

    Gün içinde kartlarınız sizlere hosteslerimiz aracılığı ile teslim edilir. Çiçek teslim işlemimiz taburculuk işlemleri sonrasında danışmadan veya bir yakınınız vasıtasıyla sizlere verilen `Çiçek Kartı`nızın ibrazıyla yapılır.

  • Porter ServisimizAç / Kapat

    Yatış veya taburculuk işlemleriniz sırasında, Porter servisimiz sizlere eşlik edecektir. Ayrıca, birimler arası geçişlerinizde de personelimiz sizlere yardımcı olmaktan büyük mutluluk duyacaktır.

  • Buzdolabı HizmetiAç / Kapat

    Her odada mini buzdolabı yer almaktadır. Buzdolabı kapağının açık bırakılmaması ve içine koku yapabilecek gıda maddeleri konulmaması gerektiğini hatırlatırız.

  • TelevizyonAç / Kapat

    Televizyonunuzun uzaktan kumandasını, odada hazır olarak bulacaksınız. Kumanda sistemi, listede bulunan kanallar dışında bir kanalı bulup ayarlamanıza olanak tanımaz.

  • Kişisel Bakım HizmetiAç / Kapat

    Odanızda kaldığınız süre zarfında, aşağıda belirtilen kişisel bakım ürünleri sizlerin konforu için bulundurulmakta ve bittiklerinde yenilenmektedir.

    • Saç kurutma makinesi
    • Tek kullanımlık terlik
  • İbadethaneAç / Kapat

    Dini vecibelerinizi yerine getirmenizde yardımcı olmak amacı ile -1. katta sizler için bir mescidimiz mevcuttur. Burada bazı dini kitaplar, tespih, başörtüsü gibi birtakım malzemeler bulunmaktadır. Ayrıca, odalarınızda bulunan dolaplarda da seccade ve kıble yönünü belirten okları bulabilirsiniz.

  • Çamaşırhane HizmetiAç / Kapat

    Temizlenmesini istediğiniz çamaşırlarınızı, gardırobunuzda bulunan kirli çamaşır poşetlerine koyarak, kat görevlisine teslim ediniz. Kuru temizleme gerektiren kıyafetleriniz teslim alındıktan bir gün sonra, diğer kıyafetleriniz aynı gün içinde size teslim edilecektir. Çamaşırhane servisimiz 08.00-24.00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

  • Yiyecek, İçecek ServisiAç / Kapat

    Hastanemiz yiyecek-içecek hizmetleri, yatan hasta/refakatçi yemekleri ve lobi katı kafe/restoran servisi olarak iki farklı şekilde yapılmaktadır.

    Hasta Yemek Servisi

    Yemek servisi hasta odalarına kat garsonları tarafından yapılmaktadır. Diyet uzmanınız, beslenmeniz ve yemek ile ilgili sorunlarınızda en yakın danışmanınızdır. Hasta diyetleri, doktor ve diyetisyenlerimiz tarafından önerilen menüler üzerinden, seçenekli olarak yapılmaktadır.

    Line Cafe

    24 saat açık olan kafemiz, misafirlerimize pastane çeşitleri, tost ve börek çeşitleri, kahvaltı servisi ile günaydın demektedir. Izgara çeşitleri, günün menüsü, fast food seçenekleri ve sıcak - soğuk içecekler ile sigara içilen ve içilmeyen olarak ayrılmış iki bölümde gün boyu misafirlerimize hizmet etmektedir.

  • DanışmaAç / Kapat

    Hastanemize girdiğiniz andan itibaren sizleri güler yüzle karşılayan personelimiz, aşağıdaki hizmetler ile sizlere yardımcı olmaktan büyük mutluluk duyacaktır:

    • Hastanemize gelen tüm hasta ve yakınlarının sorularına cevap vermek.
    • Hastalara yol göstererek yardımcı olmak.
    • Doktorlarımızın dâhili telefon numaraları ve yatan hastaların oda numaraları konularında bilgi vermek.
    • Taksi ihtiyacınız olduğunda 24 saat boyunca sizlere yardımcı olmak ve taksi çağırmak.
    • Hastane içinde ulaşımınızı kolaylaştıracak yönlendirme broşürlerimizi danışma ve tüm kat bankolarından bulmanızı sağlamak.

    Yatan hastalarımız, danışmada bulunan görevlilere ulaşmak için 1071 numaralı telefonu arayabilir.

  • OtoparkAç / Kapat

    Hastane içinde sizlerin otopark ihtiyacınızı karşılayabilecek 270 araç kapasiteli, otoparkımız bulunmaktadır.

    "Acil Servis Girişi", ambulans hizmetleri ve hasta transferine ayrılmıştır. Bu bölgeye araç park etmediğiniz için teşekkür ederiz.

  • GüvenlikAç / Kapat

    Sizlerin güvenliği bizim için birinci derece önemlidir. Bina içinde 24 saat görev başında olan güvenlik görevlileri, hastane içine sokulan paketlerin kontrolünü yapmak, hastane içinde gerektiği zaman kimlik kontrolü yapılmakla mükelleftirler.

    Her şeye rağmen; Kişisel eşyalarınız, değerli evrak ve belgelerinizi sahipsiz bırakmamanızı rica eder, özel eşyaların sizin sorumluluğunuzda olduğunu hatırlatırız.

    Hastalarımız ve refakatçileri, odalarda kendi kullanımlarına tahsis edilmiş olan kasayı, değerli eşyalarını saklamak için kullanabilir. Güvenlik görevlilerine ulaşmak için 1824 numaralı dâhili telefonu arayabilirsiniz.

  • İnternet KullanımıAç / Kapat

    Odalarınızdan dizüstü bilgisayarlarınızı kullanarak kablosuz bağlantı kurabilmeniz için katlarınızda bulunan sorumlulardan bilgi alabilirsiniz. İnternet hizmetinden ücretsiz olarak yararlanabilirsiniz.

  • TelefonAç / Kapat

    Odanızdaki telefon, odaya kabulünüz yapıldığı anda dış görüşmelere açılır. Odanızın dâhili hat numarası, oda numaranızla aynıdır. İç hat görüşmeleri için telefon rehberine bakınız. Tek kişilikler dışındaki odalardan yapılan görüşmeler santral üzerinden gerçekleştirilmektedir. Ulaşamadığınız veya bilinmeyen numaralar için 9 (Santral)`a basarak çalışanlarımızdan yardım alabilirsiniz.

  • Anneler ve BebeklerAç / Kapat

    Öncelikle, dünyanın en kutsal değerlerinden biri olan anneliğe adım atışınızı kutlarız. Hastanemiz bu özel günlerinizde size özel hizmetler de sunmaktadır.

  • Özel Bebek Odası SüsleriAç / Kapat

    Doğum yapacağınız odanın süslenmesiyle ilgili, firmaları dolaşarak zaman kaybı yaşamanızı önlemek amacıyla, bir organizasyon firmasının hastanemizde ürünlerini sunması sağlanmıştır. Ayrıca, tüm doğum odalarımızın kapıları bu firma ile birlikte hazırlanmış kapı çelenkleri ile süslenmektedir. Oda içi dekorasyonunuz ve diğer organizasyon desteği için, stantlardan broşür alıp irtibat kurabilirsiniz. Giriş katında Yatış/Taburcu bölümünden, Kadın Doğum Polikliniği`ndeki stantlardan ve yatan hasta katlarımızdaki vitrinlerden, gerekli ön bilgiyi alabilirsiniz.

  • Kuaför HizmetiAç / Kapat

    Hastane içinde bulunan berberimiz, saç-sakal tıraşı konusunda, ücret karşılığında sizlere hizmet vermektedir. Kat sorumlusu hemşirelerinizden yardım isteyerek kendilerine ulaşabilirsiniz.

Hastanemiz, başta SGK olmak üzere çok sayıda ulusal ve uluslararası kurum, kuruluş, vakıf, banka, şirket ve odayla anlaşmalıdır. Ayrıntılı liste.

Web sitemizi ziyaret ettiğinizde sitemizde yer alan kullanım koşullarını incelemelisiniz.

Tıbbi Hata

@2017 Tüm hakları saklıdır.
Medline Adana Hastanesi