Metabolizmanızı Kahvaltı ile Geri Canlandırın

Ramazan ayı süresince kahvaltı yapılmaması bir alışkanlık halini alabildiğinden bazen bayram ve sonrasında da bu durum devam ediyor.

Ancak, 1 ay boyunca değişen yemek düzeni nedeniyle yavaşlayan metabolizmayı canlandırmak için kahvaltı öğününün bir fırsat olarak görülmesi ve artık atlanmaması gerekiyor.

Kahvaltıda ise yağlı börek- çörek gibi besinlerin yerine; peynir, zeytin, tam tahıllı ekmek, yumurta, domates, yeşilbiber, salatalık gibi sağlıklı besinlerin tercih edilmesi önem kazanıyor.

Güncellenme Tarihi: 25.05.2020
Toplam Sayfa Gösterimi: 563

Hastanemiz, başta SGK olmak üzere çok sayıda ulusal ve uluslararası kurum, kuruluş, vakıf, banka, şirket ve odayla anlaşmalıdır. Ayrıntılı liste.

Web sitemizi ziyaret ettiğinizde sitemizde yer alan kullanım koşullarını incelemelisiniz.

@2024 Tüm hakları saklıdır.
Medline Adana Hastanesi

Sayfa içeriği sadece bilgilendirme amaçlıdır. Tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz.