Şikayet Politikası

Değerli Hasta ve Yakınları,

Özel Medline Adana Hastanesi Hasta Hakları Birimi:

  • Hastanemizden hizmet alan tüm hasta ve yakınlarının hastanemiz ile ilgili görüş, düşünce ve şikâyetlerini kabul etmek.
  • Bildirilen tüm görüşleri hizmet kalitemizi artırmak amacıyla ilgili birim yöneticilerinin desteğini alarak değerlendirmek.
  • Değerlendirme sonrası yapılan planlamalar ve sonuç hakkında, bildirimi yapan hasta veya yakınına geri dönüş yapmak.

görevleri için bulunmaktadır.

Hastanemizde şikâyetleriniz ve olumsuz görüşleriniz ile sadece Hasta Hakları Bölümümüz değil ilgili tüm üst düzey yöneticilerimizin çözüm amaçlı ilgilendiğini bilmenizi isteriz.

Hasta Hakları Birimine görüş, öneri, şikâyet veya düşüncelerinizi aşağıdaki kanallardan iletebilirsiniz;

  • infoadana@medlineadana.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.
  • İletişim -> İletişim Formu sayfasını kullanarak elektronik ortamdan yazabilirsiniz.
  • Katlarda ve bekleme salonlarında bulunan anketleri doldurabilirsiniz.
  • Hastane yetkililerinden yüz yüze görüşme talep edebilirsiniz.
  • 0322 455 25 50 numaralı telefondan hasta iletişim uzmanlarımıza bağlanıp, görüşebilirsiniz.
  • Aşağıda yazılı adresimize posta yoluyla mektup gönderebilirsiniz.
Belediye Evleri Mah. Turgut Özal Bulvarı No: 234 Çukurova ADANA (TÜRKİYE)

Hastanemiz, başta SGK olmak üzere çok sayıda ulusal ve uluslararası kurum, kuruluş, vakıf, banka, şirket ve odayla anlaşmalıdır. Ayrıntılı liste.

Web sitemizi ziyaret ettiğinizde sitemizde yer alan kullanım koşullarını incelemelisiniz.

@2024 Tüm hakları saklıdır.
Medline Adana Hastanesi

Sayfa içeriği sadece bilgilendirme amaçlıdır. Tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz.