Hastanemizden hizmet alan tüm hasta ve yakınlarının hastanemiz ile ilgili görüş ve düşüncelerini edinmek, bildirilen tüm görüşleri hizmet kalitemizi artırmak amacıyla ilgili birim yöneticilerinin desteğini alarak değerlendirmek, değerlendirme sonrası yapılan planlamalar ve sonuç hakkında, bölüme bildirimi yapan hastamıza geri dönüş yapmak Hasta İlişkileri Bölümümüzün sizler için olduğu kadar sizlerin katkılarıyla hastanemiz gelişimimiz için de sunduğu hizmetler arasındadır.
Teşekkürleriniz ve olumlu görüşleriniz ismini ya da bölümünü belirttiğiniz herkesle paylaşıldığı gibi teşekkür ettiğiniz personelimizin amirleri ile de paylaşılır.
Şikayetleriniz ve olumsuz görüşleriniz ile sadece Hasta İlişkileri bölümümüz değil ilgili tüm üst düzey yöneticilerimiz çözüm amaçlı ilgilenir.
Hasta İlişkileri Bölümüne görüş, öneri, şikayet veya düşüncelerinizi aşağıdaki kanallardan iletebilirsiniz;
- info@medlineadana.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.
- İletişim -> İletişim Formu sayfasını kullanarak elektronik ortamdan yazabilirsiniz.
- Katlarda ve bekleme salonlarında bulunan anketleri doldurabilirsiniz.
- Hastane yetkililerinden yüz yüze görüşme talep edebilirsiniz.
- 0322 455 25 50 numaralı telefondan hasta hakları uzmanlarımıza bağlanıp, görüşebilirsiniz.
- Aşağıda yazılı adresimize posta yoluyla mektup gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin